27 Haziran 2011 Pazartesi

Dost meclisi vol.I: ZuZuliko.

O bir ZuZuliko ve benim pek kıymetli birtanecik dostum. Boncuk gibi kara gözler, sıcacık içten bir gülüş, anneğğ kıvamında bir sahipleniş ve dostları için canı kanı kaynayan bir yürek. Sevilip sayılmaması ahmaklıktan öte bir kavram. Kesin. Net.

Haftasonu İstanbul'daydı dostum. TEB'in sınavı için geldi. Bahanemizin ardına sığınıp bir güzel görüştük, gezdik, keyifli vakit geçirdik. Dün geri döndü. Ara sıra bazı bazı gelip gidişleri beni fazlasıyla mutlu etmekte. Eksikliğini, uzun süre zarfında, hissettiğim nadir dostlarımdan biri. Fırsatını buldu mu kaçıp gelir yanıma. Sırf bu sebepten bile çok şanslı olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim..

Yakın zaman içinde, şayet çalışmazsam uzun süreli çalışırsam kısa süreli bir görüşme planımız var. Artık sıra bende ve bu kez Bursa'ya gideceğim. Ama bu planın en güzel yanı İzmir'den güzeller güzelim Özgemin ve Tekirdağ'dan Mervişimin de aynı istikamete doğru yol alacak olması. Hep birlikte tek ortak noktada buluşup Bursa'yı talan ettikten sonra İstanbul'a gelip aynı hız ve eğlenceyle kaldığımız yerden devam etmek..Umarım bir aksilik çıkmaz ve her şey yolunda gider..Hoş buaralar nedense hiç beklemediğim olaylar yüzünden önceden yapmış olduğum pek çok planım altüst oldu yaa neyse ben yine de planlarımı dillendireyim ve evrene pozitif enerji salmaya devam edeyim, olur inşallah :)

Heyecanlı bir hafta beni bekliyor.
Şu 15 gün içinde 2 önemli düğün ve o düğünlerin fotoğraflarını kaydetme gibi bir ulvi görev beni beklemekte.
ee bir de Ordu'ya gidiyorum haftasonu bir 15 gün yokum ortalarda. Heyecanlanmak için fazlasıyla sağlam sebeplerim var sevgili blog ve dostlarım..
Hatta kalın. Güzelliklerle gelmeye devam ediciiimm :)




ben lö minyon. o bayan uzun.





o kadar istanbul dedik bir tane de istanbul fotosu koyayım bu post da böyle bitsin.


istanbul demişken bulutsuzluk özlemi istanblues pek hoş etmiş. dinleyin-dinletin derim :)

Hiç yorum yok: