29 Mayıs 2011 Pazar

Edirne ve Dostum Hilal'in Düğünü*


Geçen hafta üniversiteden çok sevdiğim dostum Hilal'i de evlendirdik. Esramou ve Damla'dan sonra üçüncülüğü kimselere bırakmadan uçuverdi aramızdan. Sırayı Aslıkuş, Öske ve ardından Bergücan alacak. Bu yaz bol düğünlü geçeceğe benzer. Peki ya benim sıram ne vakit gelecek diye kendi kendime monologlar yaratırsam şimdilik Eylül sonu gibi bir küçük merasim sonrasında da Temmuz 2012'de benim de kanatlarımı takıp uçma vaktim gelecektir diye bir minik dipnot sıkıştırıvereyim akıbetim hakkında ^_^

Biliyorsunuz Ekim sonundan bu yana fotoğrafçılık konusundaki ilgimi ve merakımı daha tekniksel açıdan geliştirmek adına kursa yazılmştım. Uzun süredir biriktirdiğim belli başlı bilgileri ve teknikleri yavaş yavaş deneyime dökmeye başladım. Her ne kadar ekipman açısından çok çok eksiğim olsa da şimdilik iyi gidiyor. Güzel ürünler çıkıyor ortaya ve bu ürünler de az-çok/iyi-kötü yorum alıyor. Süreklilik arzeden bir çabayla kendimi daha da geliştirmeye gönüllüyüm. İnşallah bu güzel işin hakkını verecek kıvama gelebilirim.
Etrafımdaki dostlarımın özel günlerinde Paris'imle yanlarında olmak beni fevkalade mutlu ediyor. Hem anıları ölümsüzleştiriyorum hem onların en güzel hallerinin fotoğraflarını çekip armağan ediyorum. Bu da hedeflediğim yolda portfolyomu genişletecek bir durum elbette. Sevgili Hilalime de sözüm vardı ve o sözümü tuttum. 17.yy hikayelerinden fırlayan bir güzelliği olduğuna inandığım bu güzel dostumun düğününde naçizane fotolarımla gönlünü şen ettim. Sizlerle de paylaşmak istediğim birkaç karem var. Buyrun;

























Sevgili panpam Mervişim'le visky keyfi.











Otobüslerdeki mini tv.ler de kimi zaman "ayna" amaçlı kullanılabilir ^^






Arzulanan kadın.





Edire'nin simitleri hem daha büyük hem daha sıcak hem de daha leziz.


Şimdi sırada 6-7 Temmuz'da Ordu'daki kuzenim Aslıkuş'un düğünü var. Daha iyi fotolar çekme umuduyla gelin-damat-fotolu heyecanımı o tarihe erteliyorum hadi bakalım :) Görüşmek üzere si ya!

5 yorum:

my little world dedi ki...

elinize sağlık!ben fotoğraf tekniğinden falan hiç anlamam ama çok beğendim,çok güzel fotoğraflar hepsi..(bunu söylerken tek kriterim bakarken çok keyif almış olmam.)özellikle viskiden sonraki duvaklı kompozisyona bayıldım..keşke ben evlendiğimde de fotoğrafa meraklı bir arkadaşım olsaydı,pff:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Gelin de fotoğraflar da öyle doğal ki abartısız sade naif..sen de öylesin gözlerin öyle baktığı için o anları görüyorsun.. doğal halleri.. öpüyorum güzel yanaklarından..nacizane birde fotoğrafarın biraz daha büyük hallerini istiyorum:)

Meral Erdoğan dedi ki...

fotograflarin cok guzel yesom! operim...

küçükhanım. dedi ki...

my little world teşekkür ederim :)

zeynepçim; bir fotoğrafçı gözüyle yorumların benim için çok değerli beğenmene çok sevindim canım teşekkür ediyorum. Fotoğrafların büyük hallerini yayınlamak için şablonu değiştirmem gerekiyor ve ben denedim fakat başarılı olamadım :( fotoğrafın üzerine tıkladığında büyük hallerini de rahatlıkla görebilirsin canım..öpüyorum!

meralcanım, çok çok teşekkür ediyorum! hep destek tam destek! öpüyorum gül yüzünden :*

ayci dedi ki...

Belki Edirne yüzünden görüşemedik, fakat o simitlerden dolayı af ettim yine kendilerini. Malum o fotografıda cok beğendim.