28 Aralık 2010 Salı

CNR EXPO-Meralcimin Yılbaşı Fuarı.


Haftasonları geldiğinde haftaiçi üzerime çöken yorgunluk ve rehavetten kurtulmak için kendimi dostlarımın yanına atıyorum. Bu haftasonu da sevgili dostum Meral'cimin yanına gittim. Onu yılda 2 kez düzenlediği fuarlarından birinde -hediyelik eşya, yılbaşı fuarı- ziyaret etmek güzel oldu. Uzun bir stres, yoğunluk ve telaşın içinde bu fuara hazırlanıyordu, tam vaktini buldum çok mutlu oldu.. Hoş, yoğun bir telefon trafiği içindeydik ama olsun.. O anlatı ben dinledim, ben anlattım o dinledi. Çok özlemişim güzeller güzelimi, doyamadık tadında kaldı bir dahaki sefere "cuma'dan-pazar'a" Gebze'ye gelme sözümü aldım, minik hediyemi mahçup ama pek mutlu bir duyguyla çıkınıma attım, geri döndüm.

Şimdi fuardan gözüme kestirdiğim minik, detay fotoğrafları paylaşayım istiyorum. Bu arada fuar 31 Aralık cuma gününe dek devam ediyor, vaktiniz olursa bir uğrayın derim. Çok hoş ve şık hediyelik eşyalar var tavsiye ederim.
[Farkındayım şu an reklam yapıyorum ama bunun için ne Cnr'dan ne de dostum Meral'den komisyon alıyorum, yanlış anlamayın. Öperim ^^]


sevdiğim figürler kedi, balık, baykuş [ve bilumum familyası]



seramik tuzluklar çok şirin. [çin işinden ziyade el yapımı olması olaya daha bir güzellik katıyor. Düşünün Mudo bile -made in china- etiketli ürünler satıyor şaşkınım!]



Sanat dalının her bir ayrı güzel. Bu fularlar da ebru sanatı ürünleri. Bayıldım.



Romantik detaylar.







incik-boncuk benim adım.





Takı aksesuarında yüzükler benim için en birinci sırada! [en üst, sağdan ikinci artık benim! ^^]



santa santa clause.





Yılbaşı moduna girmiş bulunmaktayım.
Hediyelerimin paketlenip, adreslerine postalanma işleri dışında her şey tamamlandı.
Yeni yıla dek güzel bir post daha beni bekler, eee malum her yıla yeni umutlar, heyecanlarla giriyoruz dillendirelim hissiyatımızı.
yol boyu kulağımda tekrar halinde çalıp duran şarkı:
Sia/Breathe me.

2 yorum:

ayci dedi ki...

seneyede benimle gider misin bu fuara? ama nolur para harcamamı engelleme sakın :D

küçükhanım. dedi ki...

can ayçicim gelecek yıl düzenlenmeyecekmiş bu fuar bu yıl son..ama sorun değil, biz bir yerler buluruz gidecek, yeter ki gidelim :)