4 Ağustos 2010 Çarşamba

Fesleğen Kokusu in ANTALYA! :)

Tatilin son durağı Antalya oldu bizim için.
Aslında gidip gitmemek arasında çok kaldık.Tatilden ziyade küçük çaplı bir akraba ziyareti de denebilirdi. Sonunda "Hadi gidelim!" dedik ve düştük yollara.

Altımızda yine sevdiğim adamın minik kırmızı arabası vardı.
Muğla'dan çıkıp Antalya sınırlarına gelinceye dek epey yol katettik.
Gökova Körfezine tepeden baktık, Fethiye'yi 120 km. hızla solladık, Korkuteli'nde serin mi serin Akdeniz yaylası havasını aldık, dinlendik, soluklandık, tekrar yollara düştük..

iki kişilik çok eğlenceli 8 saatlik bir yolculuğun ardından geldik Antalya'ya. 6 gün kaldık ve bu 6 gün boyunca da her günümüz bir diğerinden eğlenceli ve bol aktiviteli geçti. Bu yüzden Antalya'da geçen eğlenceli zamanı daha çok sevdim açıkçası ;)

Şimdi yine olduğu gibi birkaç fotoğraf karesiyle tatilimizin bu son zamanına dair küçük bir yazı postlayayım istiyorum..Buyrunuz efenim.. :)


Konyaaltı plajında bir Yeşocan :)



Düden Şelalesi ve huzuru.




Bu minik Seramikten yapılmış kuşların içine su koyuyorsunuz ve sonra çalmaya başlıyorsunuz..kuşlar yanıbaşınızda cıvıldıyor sanki..çok güzel! :)



Bu hint kumaşı develeri çekmenin pozu 5 lira! :/





Kaktüsün de meyvesi olduğunu ilk kez gördüm öğrendim! içi tamamen çekirdekten oluşuyor. Sağlığa pek faydalı olduğu söyleniyor..Araştırmak gerek!



Antalya'nın en çok sevdiğim mekanı KALEİÇİ!
Gidip görülesi bir yer gerçekten!



ak.kaz/kara ördek/ben.



Seramiklere olan aşkımdan daha önce pek çok kez bahsetmiştim. Kaleiçi'nde Seramik satan pek çok dükkan vardı. Buradan da minik reçel kaseleri aldım hi-hi! (^^)



Bir muz ağacına bu kadar yakın olacağımı bilmezdim :)



iyiymiş.



Bu "peace!" kokulu vosvos benim olsa, atlasam dünyayı dolaşsam ne mis olur ama dimi?



Şarabı severim. Kokusuna bayılırım. Bu fotoğraf da pek davetkar!





Birbirinden leziz baharatlar ve o meşk kokuları!



Sevdicek ve kuzen Konyaaltı'nın sularında oyun oynarken ;)




Hayalini kurduğum paraşüt resmiyle bu güzel tatil post'una da son vereyim artık :)

Öyle çok konuşuldu öyle güzel anılar bıraktı ki bu tatil hafızalarımızda etkisinin çok daha uzun bir süre beni ve bizi sarıp sarmalayacağı oldukça aşikar..

Dileğim, sağlık ve sıhhatimizin tam olacağı nice zamanlarda böyle güzel tatillerle şenlenip mutlu olmak, hayatı hep bir seyahat güzelliğiyle yaşamak, o minik lacivert/mor/kırmızı/mavi renkteki nice bavulun tekerleklerininin bıraktığı izlere dönüp baktığımızda yüzümüze koskocaman bir gülümseme yaymak!

işte bu kadar!

Sevgi, Saygı, Hoşnutlukla "En" güzel günler dilerim efendim :)

6 yorum:

Abra_ dedi ki...

Gün geçtikçe fotoğrafların daha da şenlenmekte, daha da güzelleşmekte. Kaç zamandır içimden geçiyor söylemek, fotoğraflarını fotoğraf paylaşım sitelerinde paylaşsan ya. .) Ben bir tane tavsiye edeyim, fotokritik.

http://www.fotokritik.com/kullanici/Abra_
Gelirsen eğer, bir mesajla haberdar edersen sevirim. Beklerim efendim. .)
Sağlıcakla.

gunesyuksel dedi ki...

gercekten cok guzel eglenceli ve cıvıl cıvıl fotolar.. 14 ay antalyada yasadım ve bır gun bile mutlu olmadıgım için ben ne yazıkki orayı sevemedım. ama sen hep mutlu ol..

handeguler dedi ki...

Ben tam bir Antalya aşığıyım. 1,5 yıl yaşadım ve her bir köşesini çok seviyorum. Özlem giderdim bu resimlerle. Yine çok güzel bir post olmuş

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ne guzel bir tatil olmus, cok keyifli anlatmissin ustelik resimlere de bayildim...

küçükhanım. dedi ki...

Abracım Foto Kritik'e üyeliğim var fakat henüz resim paylaşmaya başlamadım..kendime ait profesyonel bir makine olmadan sadece uzaktan takipçi olmaya devam edicem..
güzel yorumun için de çok teşekkür ederim canım :)

güneş yükselcanım: benim Antalya'ya tatil amaçlı 2.gidişim ve hayranlığım her gidişimde daha da artıyor..keyfini çıkarmak gerek kötü yönlerini gözardı ederek :)

handecanım: çok teşekkürler yorumun için :)

Çilekli kız: teşekkürler tatlım! :)

Adsız dedi ki...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.