14 Şubat 2018 Çarşamba

aylar yıllar oldu sen dönmez oldun.


Nisan 2017 deki yazıdan sonra hiç sayfaya uğramayışıma ne demeli peki? Beni kaynar kazana atmalı, yandım anam dedikçe altıma odun atmalı bence!
Bloğuma yazmıyorum tamam hadi diyelim peki elime defter kalem alıyor muyum? O da yok.. Yazıdan ne vakit vazgeçtim ben yahu? Neden yazamıyorum? Sorumluluklar, işler-güçler yüzünden yazmaya yeterince vakit ayırmıyorum..İçimde yazma aşkı depreşince de yazmaya uygun olmuyorum derken yine bahane hep bahane! :(
Okuldan geldim.. Birkaç halletmem gereken iş var..Bilgisayarı açtım işleri halletim, edemedim derken blog yazayım dedim utancımı örtbas etmek adına.. Eski fotoğraflara bakıyorum bir yandan da.. Bu fotoğrafı geçen yıl Neva'yla çektirmişiz. 2017 Ocak. Dize kadar kar yağdıydı geçen yıl İstanbul'a.. Ne güzeldi sokaklar, ağaçlar..
Bu yıl damla kar görmedik.. İçler acısı bir haldeyiz.. Özlemle bakıyorum..
Bir de fotoğrafın coşkusunun etkisi var tabii paylaşmamda :)

Hiç yorum yok: