27 Şubat 2012 Pazartesi

ads of mine, a la photo mode. ^_^

Geçmiş zaman oldu, oluyor. A la photo mode tam gaz çekimleriyle ilerlemekte. Her geçen gün biraz daha iyiye giden çekimlerle üretken bir çizgide devam ettiğimi görüyorum. Olumlu, olumsuz aldığım her dönütün beni bir adım daha ileri götüren bir işlevi var aslında. İyi iyi gayet iyi.. Ben mutluyum ve memnunum bu durumdan. ^_^
Kendi blog sayfamdan reklam vermek bazı kesimlerce eleştirilse de ben bunda herhangi bir sakınca görmüyorum. Neticede daha çok başlarda ve yeni olduğum için kendimi tanıtmak adına kullandığım bir araç bu sayfa. Ehh tabii işin içinde bir de her şeyimi olanca açıklığıyla buradan paylaşmam var. Kendi adıma yapmış olduğum bu başarılı işi günlük sayfamda da paylaşmaktan mutluluk duyuyorum! Reklamın cılkı çıksın öyleyse şuraya Facebook sayfamı da iliştireyim ^_^

Sırada hayatımda çok özel bir yere sahip olan iki Dostumun evlilik yolundaki ilk adımlarının fotoğrafları var.

İlki sevgili Nazocum.



Ardından sevgili Merviş'im geliyor.


İki dostum için de mutlulukların en alasını, en dolu dolusunu diliyorum. Tamamına erdiğimiz günde de yanlarında en dost yanımla bulunacağımdan şüphem yok ^_^
Fotoğrafları için buyrunuz:
                                                           a la photo mode.

Hiç yorum yok: