17 Kasım 2009 Salı

evcilik oyunu


eveeeettt!!!niyahet sükuta erdi günüm..sıcacık bir oda ve yanan sobanın üzerinde fokur fokur kaynayan bir demlik tarçın-zencefil-ıhlamur karışımı bitki çayım..ohh!misler gibi evelallah!

bu sakinliğe ölesine ihtiyacım vardı ki bu evde, şimdi bunun keyfini sürüyorum doyasıya..hava da soğuk mu soğuk..tam benlik yani aklımı ve vücudumu dinç tutan cinsten..KPSS ineği modunda gevşememe fırsat vermeyen bu dinçliği çok seviyorum!evet seviyorum :)

blog yazılarıma da koşuşturma telaşesinde fırsat bulamadım da yazamadım..şimdi karşınızdayım efendim ehehe! :)
bu açık bir itiraftır:

efendim,malumunuz henüz açılmış olan bir blog sahibesiyim..ne nasıl kullanılır bilemiyorum..bildiklerimle de elimden geleni yapıyorum..sayfanın orasını burasını kurcalayıp eğleniyorum da bir yandan..ama istediğim kıvama gelemedim henüz..bu da zaman içerisinde olacaktır sanırım..yazılarım şimdilik kısacık minicik olabilir,okumak zevk vermeyebilir de,takip etmek helekim -ıgghhhh!- bu düşünce şöle bir kenarda asılı dursun hatta diyelim ki "Getirin Giyotini üleennn!"..ama zaman efendim zaman..geleceği varsa göreceği de vardır :)

Hiç yorum yok: